la primera semana ( de eerste week ) - Reisverslag uit Las Rozas de Madrid, Spanje van Mandy Prins - WaarBenJij.nu la primera semana ( de eerste week ) - Reisverslag uit Las Rozas de Madrid, Spanje van Mandy Prins - WaarBenJij.nu

la primera semana ( de eerste week )

Door: mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

26 Januari 2013 | Spanje, Las Rozas de Madrid

Hallo bevroren mensen,

na een heel gedoe op schiphol ( zelfklevende stickers, hoezo zelfklevend, lekker alles eraf trekken! En een te zware koffer van Kelly waardoor ze nog 2 kilo in haar handbagage moest proppen met al gevolg dat de handbagage te groot was en bij wijze van uitzondering mee mocht + turbulentie in het vliegtuig ) stonden we om 17.00 met koffers op het vliegveld barajas. Belen + kids stonden ons al op te wachten. Dat werd dus flink proppen in de auto. Kelly met haar benen in de nek op de achterbank met de 2 kids ernaast en de koffer ervoor en ik met mijn hoofd tegen het voorruit aangeplakt.
Na een half uurtje rijden kwamen we bij ons huis aan: zwembad, grote kamers, drie badkamers en een beveiligd complex. Super dus.
Ons gastgezin is erg aardig en spreekt goed engels. Beter dan wij, haha. Ook hebben ze een hamster ( leuk he mam, zullen wij er ook weer eentje nemen? )
Deze week gedragen wij ons als ware toeristen. Lekker de stad verkennen en voor de rest geen klap uitvoeren ( behalve 24 uur per dag de slappe lach hebben ). Maar he, daar hebben we vakantie voor toch!
Dinsdag begint ons avontuur op de universiteit. Wat nog een hele trip wordt om daar te komen aangezien de bussen `s ochtends rechtsstreeks naar de eindbestemming rijden en niet stoppen tussendoor. Lekker kruipend naar de universiteit!
Vanavond gaan we uiteten en stappen met wat mede studenten uit Haarlem.
Adios amigo`s!

• 26 Januari 2013 - 14:35

Fred:

Veel plezier meiden, dat hoef ik eigenlijk niet te zeggen he'

• 26 Januari 2013 - 15:09

Eveline:

Hoi Mandy,

Wat leuk dat je ons zo op de hoogte houdt, wel vol blijven houden he. Leuk dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben, ben benieuwd hoe het gaat als jullie met school beginnen! Geniet nu nog even van alle vrije tijd en succes met kruipen vanaf dinsdag!

Groetjes, X

• 27 Januari 2013 - 13:32

Lia:

Echt geen hamster, wordt die zeker 20, net als Spetter. Succes aankomende week en spreek je gauw, dikke kus Lia

• 27 Januari 2013 - 21:01

Anja:

Hoi mandy,

Leuk joh even lekker genieten en toeristje spelen. Zou die hamster meenemen gewoon als verrassing voor je moeder vind ze eeeeenig.
    Heel veel succes op de universiteit en houd ons op de hoogte.
    Liefs anja

• 28 Januari 2013 - 09:51

Marian:

Hallo lieve nicht,

Zo te zien hebben jullie a helemaal je plek gevonden. Fijn dat jullie het zo goed kunnen vinden en ik hoorde al dat je laarzen gekocht heb. Veel succes komende week en ik laat gauw weer wat van ons horen

groetjes willem en marian

• 30 Januari 2013 - 20:50

Jacqueline En Caitlin:

Zwembad?!?! We dachten dat je kwam voor je studie! Klinkt als een vakantie. Have fun.

Groetjes

Caitlin en Jacqueline

• 02 Februari 2013 - 15:24

Ciska En Astrid:

Hey Mandy,
    Leuk al die verhalen en foto's, krijg er ook zin in. ben benieuwd naar de verhalen van de universiteit hoe het jullie daar vergaat. Gezin ziet er cosy uit. Is Madrid een beetje leuk? Kortom kan niet wachten op je volgende verslag.
    Dikke kus uit Hilversum,
    Ciska en Astrid