Is het al sábado ( zaterdag ) ? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mandy Prins - WaarBenJij.nu Is het al sábado ( zaterdag ) ? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mandy Prins - WaarBenJij.nu

Is het al sábado ( zaterdag ) ?

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

14 Januari 2013 | Nederland, Amsterdam

Hola amigos,

nog cinco nachtjes slapen en dan vertrek ik samen met Kelly naar Madrid.

Ik heb inmiddels de eerste bladzijden uit het boekje mijn eerste oefenboek Spaans een soort van geleerd. Resultaat: ik kan nu tellen tot tien in het Spaans! Ach, je moet ergens beginnen zullen we maar zeggen.

Het blijkt maar weer dat plannen niet echt mijn ding is. Mijn koffer is nog niet gepakt, ik weet maar een beetje hoe mijn studieprogramma eruit komt te zien en er zijn 100 kleine dingetjes die nog gehaald moeten worden voor we vertrekken. Oja, ik moet donderdag ook nog een lading verslagen inleveren.

Zoals jullie wel merken heb ik mij dus al helemaal aangepast aan de Spaanse manier van leven: het komt allemaal straks wel. Of ik zit in mijn hoofd al samen met Kelly aan de sangria op een zonnig terrasje, dat kan natuurlijk ook:)

De pret vooraf is in ieder geval al begonnen!


  • 14 Januari 2013 - 12:01

    Carmen:

    cinco noches dormir....adios amiga. muchos besos y abrazos xxx

  • 18 Januari 2013 - 19:50

    Caitlin En Jacqueline:

    We hebben je blog gevonden! Veel plezier in Spanje en we zullen je volgen.

    Groetjes,

    Caitlin en Jacqueline

  • 18 Januari 2013 - 21:46

    Dino:

    Ik zal je volgen Piccolo... Ti amo!! en veel plezier in het mooie Spanje

    xx

  • 20 Januari 2013 - 06:56

    Rein:

    1ste x zonder " mascotte " euh zonder jou naar AJAX - 010!!!!!
    1ste x 3pnt dit jaar zonder jou !!!!!
    gr.have fun en JULLIE zijn de besten

    Rein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mandy

Aankomende zaterdag ( 19 januari ) vertrek ik voor 3 maanden naar Madrid, Spanje. Met deze blog kan ik jullie zo af en toe een beetje op de hoogte houden!

Actief sinds 13 Jan. 2013
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 5931

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 28 April 2013

Op naar Madrid olé olé

Landen bezocht: